Verjaardag michelle - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van maaike en michelle - WaarBenJij.nu Verjaardag michelle - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van maaike en michelle - WaarBenJij.nu

Verjaardag michelle

Door: michelle

Blijf op de hoogte en volg maaike en michelle

16 November 2014 | Vietnam, Sa Pá

Jaaaaa, vandaag ben ik jarig en we maken een prachtige trip naar de markt in Bac Ha maar dat kunnen jullie lezen in ons verslag van Sapa.
Na de markt komen we op onze hotel kamer, ik heb slingers gekregen van mijn meisje (die ik nu toch wel heel erg mis) en hang die op en ook een zakje hartjes die ik over mijn bed verspreid . Ook Maaike had een slinger meegenomen uit Holland die we ophangen. Ik begin me al een beetje jarig te voelen. Dan gaat Maaike even weg en komt ze later terug met twee gebakjes waarvan er 1 met kaarsjes.....zooooo lief. Ik krijg tranen in mijn ogen ervan en ben ontroerd. Ook heeft ze nog een geweldige zonnebril voor me met happy birthday boven de glazen. Als cadeautje krijg ik een sjaal van hier en een armbandje.....nu echt helemaal op en top jarig jeeeej.
We gaan ook lekker eten en zitten gezellig daar bij de open haard. Echt een goede dag!

  • 17 November 2014 - 20:09

    Geertje Roos:

    Gefeliciteerd Michelle !! Een prachtige start van het komende jaar, geniet ervan. Dikke kus Geertje

  • 18 November 2014 - 16:29

    Trees (mama):

    Hartelijk gefeliciteerd het is al een paar dagen geleden. Jullie zijn vast al weer op weg naar nieuwe
    avonturen genieten jullie nog maar even, veel plezier groet.

  • 19 November 2014 - 23:55

    Kitty:

    Sorry dat ik laat reageer Michelle gefeliciteerd meid.
    Die verjaardag hou je komt wel goed
    Wat jullie nu mee maken is gewoon te gek.
    Geniet en beleef alles
    Dikke knuffel
    Kit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Sa Pá

maaike en michelle

hele nette en hardwerkende meiden, die de wereld willen verkennen, en dat bij deze reis, dat samen gaan delen! zin in....

Actief sinds 24 Sept. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 11407

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 05 December 2014

Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam:-):-)

Landen bezocht: