Chillen met die billen..... - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van maaike en michelle - WaarBenJij.nu Chillen met die billen..... - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van maaike en michelle - WaarBenJij.nu

Chillen met die billen.....

Door: maaike en michelle

Blijf op de hoogte en volg maaike en michelle

02 December 2014 | Thailand, Pattaya

Oké, oké.... het is nu zover, we mogen uitrusten van ons zelf!!
Dus in de avond van 28 november vertrekt ons vliegtuig vanuit Cambodja naar Thailand ( Bangkok). We hebben niet al te veel tijd meer, en willen dus ook niet al te veel tijd kwijt zijn met reizen, ook is het op de meeste eilanden van Thailand niet stralend weer, dus wij besluiten om naar Pattaya ( strandplek) te gaan. Op het vliegveld een taxi geregeld die ons binnen 2 uur daar naar toe rijdt. Koste nog moeite heeft het ons gekost, het was best een zoektocht om zo cheapy mogelijk die kant op te gaan.... maar ook dat is weer gelukt. De chauffeur, waarschijnlijk een neef van Michael Schumacher, reed zo hard, dat we in 1 uur en 3 kwartier voor ons hotel stonden. Wat een topper! Er bleek een groot festival gaande te zijn in Pattaya, dus we hadden mazzel, om 2 uur 's nachts was het straat feest al afgelopen, waardoor de taxi ons gewoon netjes voor de deur kon afzetten.... moet je toch niet aan denken, dat we anders nog een hele rit met die backpacks als kamelen door de straten van het bloedhete Pattaya om 2 uur in de nacht moesten lopen.....godzijdank!!
Nog even met het resort onderhandeld over de prijs van de late check in, en ook dat is voor de bakker, naar de kamer, met zo'n luxe karretje en deur open..... een en al luxe!!! Zeepjes, badjassen, pantoffeltjes, wattenstokjes..... hahaha wat een weelde!!!
Slapen! En kijken wat de volgende dag ons biedt!!
Als een blok geslapen, en laat opgestaan, het weer was lekker, dus hup bikini aan een naar het zwembad...lekker gelegen, zonnen, gelezen, en een heerlijke lunch genomen. Ook nog even naar het strand gelopen, maar dat zag er niet aantrekkelijk uit.... hutje mutje en erg smal.
daarna de straat op, de muziek komt ons al tegemoet, het festival was in volle gang. Superleuk, lekker gelopen, heerlijk gegeten op het strand, fantastisch vuurwerk gezien, kortom een heerlijke dag en avond.
De dag erna was het iets bewolkt, maar nog steeds 29 graden, en wij zouden geen Hollanders zijn, als we dan niet gewoon in bikini aan het zwembad lagen, dus zo gezegd zo gedaan. Het begon echter te regenen, nou dat ging ons iets te ver, dus aangekleed en de straat op. Vanaf dit moment komen we er goed achter wat voor stad Pattaya eigenlijk is...... wat een drama!! Allemaal russen, met chagrijnige koppen, niet te doen die lui!! Ook de winkels.... bin there done that!! Wat een rommel!! Tevens blijkt dit een sekswalhalla voor vieze oude mannetjes te zijn, dus mazzel, dan maar lekker terug naar het hotel en daar als prinsesjes behandeld worden..
die avond hebben we wel heerlijk op straat bij een italiaan gegeten, en dat was fantastisch. Maaike een pasta ala vongole en Michelle een pasta di mare....om je vingers bij op te vreten!
Lekker naar het hotel en filmpjes op de kamer gekeken...
die avond ook nog even met familie geskyped, en daarna kwam al gauw het besef, dat we hier niet alle dagen vol gaan maken, dus dinsdag vertrekken we naar Bangkok.... top!!!
De dag erna was het stralend weer, de hele dag relaxed bij het zwembad gelegen, geslapen in de zon, boekje lezen, helemaal chill.
'S avonds de straat op met een zak kleding die we niet langer meer mee wilde sjouwen, gegeven aan een vrouwtje (zwerver) die echt zoooooooo blij was, ze kon het niet geloven dat wij dat aan haar gaven. Een goede donatie van ons i.p.v geld :-) daarna bij een goed restaurant gegeten, en daarna....... was het ons moment!!! Gedoucht, gescrubt, gewassen..... haarmaskertje in, gezichtsmaskertje op, badjas en pantoffels aan, en lachen..... helemaal zennnnn....
op dinsdag vertrekken we naar Bangkok, maar vroeg op, dus eerst nog bij het zwembad gelegen, taxi kwam om 12 uur... dus tegen 14 uur in Bangkok. Check!
kortom: GA NOOIT NAAR PATTAYA!! hahaha....... allemaal dingen die je niet wil na zo'n fucking mooie reis, echter hebben wij het zelf natuurlijk helemaal naar ons zin gemaakt daar, ook mede door het prachtige resort waar we in zaten. ( ook met mensen gesproken die daar 2 weken zitten, nou succes!! ) wij weten wel mooiere plekken. Even voor de duidelijkheid, we hebben echt genoten daar, en zijn tot rust gekomen, maar hebben behoefte aan de drukte van Bangkok.....
kapkunkaaaaaa

• 02 December 2014 - 18:03

Henk Van T Werruk:

Ja,ja,...
    ik had jullie gewaarschuwd.... ga niet naar Pattaya!!!!!!
    In Bangkok , ga niet naar de wijk Pat Pong, ik kom daar al jaren , 2x per jaar.
    Veel hijzijs......
    Maar voor een echte Thaise massage , ga naar een tempel, What Po of What Arun.
    Ik ken het trouwens veeeeeel beter....
    Tot volgende week
    Henkvantwerruk

• 02 December 2014 - 19:23

Kirsten En Nick:

Nou meiden, nog two days to go! Geniet nog maar even van de drukte van Bangkok. Voor je het weet zit je weer in je huisje in Duivendrecht..... Of all places.
    Hier koud, heel koud! Dus echt winter weer. Heb je een dikke trui bij je in je tas? Anders zou ik adviseren iemand te vragen die er een meeneemt naar Schiphol, als jullie daar worden opgehaald. Tot gauw!

• 02 December 2014 - 20:15

Trees (mama):

Zo de laatste dagen zijn aan gebroken,nog een paar dagen Bangkok en dan weer naar huis.
    We zullen een dikke trui meenemen want het is hier koud. Veel plezier de komende tijd.
    We hebben genoten van de mooie verhalen en ik ben trots op je dat je deze trip heeft gemaakt.
    Groetjes van ons xxxx

• 02 December 2014 - 21:04

Melissa:

Hahaha Pattaya, kan mij voorstellen dat jullie daar gillend weggaan gekkenhuis daar.

Lekker genieten van jullie laatste dagen, want het zit er bijna op. Wat een ervaring en verhalen rijker, kunnen jullie weer op teren deze winter.