Aankomst Chiang Khong (Thailand) - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van maaike en michelle - WaarBenJij.nu Aankomst Chiang Khong (Thailand) - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van maaike en michelle - WaarBenJij.nu

Aankomst Chiang Khong (Thailand)

Door: maaike en michelle

Blijf op de hoogte en volg maaike en michelle

03 November 2014 | Thailand, Chiang Khong

Wakker worden, douchen en aan de gebakken eieren! Smaken ook overal hetzelfde...:-) dag doornemen en op pad.... aan de rivier van ons guesthouse ligt een tempel, ff een kijkje nemen! Ondertussen nog beland in een tuin, waarbij we de mogelijkheid kregen om voor 50 bath een klein boottripje te maken, zo gezegd zo gedaan.... vreselijk gelachen niet te verstaan die lui, ging op de een of andere manier alleen maar over paling of paleis... huh..
Ons laten afzetten bij een brug en de markt over, waar we een heerlijke loempia en dim sum hebben gegeten. Maar jee wat is het heet in de stad, dus tijd voor wat ontspanning: een thaise massage van 1 uur. Daar kwamen wij helemaal zen uit, zo zen dat we geen pap meer konden zeggen.
Aan het eind van de middag gegeten, iets met garnalen en glass noodles, maar waren ze uitgeschoten met de chilli ofzo... het heeft echt weer even geduurt voordat de smaakpappillen weer tot leven kwamen, en dan nog niet over de volgende ochtend nadenken:-(
De volgende dag naar het busstation, op naar chiang khong. De rechtsstreekse bus zat vol dus met de bus eerst naar chiang rai en door met de lokal bus naar chiang khong... duur 5 uur, maar je kijkt echt je ogen uit!!
nu in een hostel baan fai en morgen de grens over naar huay xai oftewel LAOS.... yeahhhh

• 03 November 2014 - 19:03

Kitty:

Wat een leuk verslag
    Kijk al uit naar de volgende

• 03 November 2014 - 19:48

Kirsten:

In de afgelopen dagen hebben jullie weer verhalen voor een week!
    Veel plezier in Laos (doe de groeten aan ketoembar en ve tsin)
    ;-)

• 04 November 2014 - 10:57

Mered:

Gevonden! Klinkt goed allemaal:-) Veel plezier in Laos!!

• 04 November 2014 - 13:55

Agda:

Je schrijft het zeer beeldend op, we zien het helemaal voor ons en zodoende reizen we een beetje mee. Went snel hè, vakantie? Liefs

• 05 November 2014 - 21:09

Veronique:

Geniet van jullie vakantie. Leuk om te jullie verslagen te lezen
    Veronique

• 06 November 2014 - 11:54

Esmeralda:

YES! Found you!!!
    Wat heerlijk om te lezen, nu ben ik er ook een beetje bij ;-)). Waarschijnlijk binnen nu en een dag of 3 alweer het volgende verslag...kijk ernaar uit ;-)) XXX van uit mistig Ollanda!

• 06 November 2014 - 15:45

Trees (mama):

De eerste week zit er bijna op we genieten van jullie varhalen.Hopen dat jullie nog vele mooie avonturen
    gaan beleven.Liefs van ons.